Teleki Blanka Általános Iskola épületének korszerűsítése
- Részletek
A megvalósítás helyszíne: | 3390 Füzesabony, Szabadság út 33. |
A projekt megvalósítás kezdete: | |
A projekt megvalósítás tervezett befejezése: |
|
A projekt összköltsége: | 148.894.028 Ft |
A támogatás összege és mértéke: | 148.894.028 Ft, 100% |
Projekt rövid összefoglalója:
A projekt megvalósulási helyszíne a Teleki Blanka Általános Iskola, mely a Szabadság út 33. szám alatt található. A nyílászárók cseréjét alacsony hőtechnikai minőségük és fokozott elhasználódásuk tette indokolttá. Az utólagos hőszigetelés az energiatakarékos üzemeltetés érdekében elengedhetetlen volt. Az intézmény korszerűsítés előtti üzemeltetési és fenntartási költségei nagyon magasak voltak. A beruházás célja az épület működési költségeinek csökkentése, a magasabb komfortfokozat elérése. Ezen kívül a CO2 valamint az üvegház-hatású gázok kibocsátásának csökkentése, mérsékeltebb fosszilis energia felhasználás elérése. A projekt megvalósulása nemcsak az Önkormányzatának jelent költségmegtakarítást, de a lecsökkenő energiahordozó (földgáz) felhasználás környezetvédelmi szempontból is előrelépés. A pályázat keretében megtörtént 2792 m2 homlokzat felület és 230 m2 lábazat felület hőszigetelése. A magastetős részen 1358 m2 padlásfödém hőszigetelés került megvalósításra, valamint 632 m2 homlokzati nyílászáró cseréje is megtörtént. |
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium
1011 Budapest, Fő utca 44-50. |
I. Legyen TÁNC!!! Fesztivál, mert a tánc szavak nélkül is összeköt
- Részletek
2015.08.21. Legyen TÁNC!!! Fesztivál - 2015.08.21.
Videók:
LEGYEN TÁNC! címmel egész napos fesztivált szervez a Füzesabonyi Média Kft.
Az augusztus 21-i rendezvény üzenete: a tánc szavak nélkül is összeköt. |
A Füzesabonyi Média Kft. által megrendezett pénteki fesztivál több ezer érdeklődőt vonzott.
A rendezvényen autentikus magyar, erdélyi, spanyol és görög bemutatók és táncházak szórakoztatták a kilátogatókat.
|
Fotovoltaikus rendszerek telepítése Füzesabony településen
- Részletek
A megvalósítás helyszíne: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 36-40. |
3390 Füzesabony, Rákóczi út 16. | |
A projekt megvalósítás kezdete: | 2015.03.03. |
A kivitelezés befejezése: |
2015.08.31. |
A projekt összköltsége: | 31 724 646 Ft |
A támogatás összege és mértéke: | 31 724 646 Ft, 100% |
Projekt rövid összefoglalója: Az Önkormányzati tulajdonban és üzemeltetésben álló épületek fenntartási költségeinek igen komoly hányadát a villamos-energia számlák teszik ki. Tekintettel arra, hogy a pályázatot benyújtó szervek nem rendelkeznek egy ekkora mértékű fejlesztéshez szükséges saját tőkével, így jelen pályázat keretein belül szeretnék a kiadásokat mérsékelni, csökkenteni fotovoltaikus HMKE rendszerek telepítésével az Önkormányzati épületek fogyasztásának kielégítése céljából. A pályázat megvalósulása esetén nagyon fontos szempont, hogy amellett hogy a segédenergia-igény jelentős mértékben csökken, a fejlesztés népszerűsíti a megújuló energiaforrások alkalmazását, felhívja a figyelmet a környezetvédelemre, valamint a környezettudatos üzemeltetésre.
|
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium
1011 Budapest, Fő utca 44-50. |
A települések Önkormányzatainak, valamint a hozzájuk tartozó intézmények fix kiadásainak legnagyobb részét a munkabéreken felül jellemzően az üzemeltetési költségek teszik ki, melyek aránytalanul magasak, az épületek hőtechnikai valamint gépészeti hiányosságaiból adódóan.
Az Önkormányzat az aktuális a pályázati lehetőségek és azok követelményeinek figyelembevételével pályázatot nyújtott be a KEOP-2014-4.10.0/N azonosítószámú, "Fotovoltaikus rendszerek kialakítása" című konstrukció keretin belül, melyben az Önkormányzat fenntartásában álló intézmények napelemes rendszerrel történő fejlesztésének koncepcióját a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium támogatásra érdemesnek ítélt.
A napelemes rendszerek működésének célja, hogy segítségükkel a napsugárzást közvetlenül felhasználható váltakozó árammá alakítható. A napelemes rendszerek működésének alapelve, hogy un. fotovillamos elemek segítségével a napból érkező elektromágneses sugárzást közvetlenül egyenárammá alakítja. Az energiaátalakítás során a sugárzás elnyelődéskor mozgásképes töltéssel rendelkező részecskéket generál, amelyeket a modulban az elektrokémiai potenciálok, illetve az elektron kilépési munkák különbözőségéből adódó beépített elektromos tér rendezett mozgásra kényszerít, ennek eredményeként elektromos áram jön létre. Az egyenáram inverter segítségével kerül váltakozó árammá alakításra, mely már közvetlenül felhasználható.
A napelemekkel a termelt energia előállításának időpontja a legtöbb esetben nincs összhangban az energiafelhasználással. A termelés és felhasználás eltérő időpontjából eredő elszámolási problémák kezelésére alkalmazzák az ad-vesz mérőket, mint a jelen fejlesztés tárgyát képező épületek esetében. Ezek működésének lényege, hogy a termelt, de fel nem használt energiát a hálózatba táplálhatjuk, majd amikor szükséges, vételezünk a hálózatból, ezen értékeket az óra összegzi és ez által a szolgáltató csak a vételezett és hálózatba termelt energiamennyiség különbségét számlázza a fogyasztó részére.
A beruházás eredményeképpen, az Önkormányzat épületei környezettudatosan üzemeltethetőek, melynek következtében, éves szinten közel 40500 kWh elektromos áram termelhető meg, tisztán, megújuló energiahordozó felhasználásával, valamint közel 38 tonna/év értékkel csökkenthető az üvegházhatású gázok kibocsátása.
Háziorvosi körzet rendelőjének felújítása
- Részletek
és ugyanabban az épületben védőnői körzetek összevonása
A megvalósítás helyszíne: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 42. |
A projekt megvalósítás kezdete: | 2014.05.08. |
A kivitelezés befejezése: |
2015.02.27. |
A projekt összköltsége: | 49 139 613 Ft |
A támogatás összege és mértéke: | 49 139 613 Ft, 100% |
Projekt rövid összefoglalója: Egy olyan rendelő felújítását, energetikai korszerűsítését, és komfortosabbá tételét valósítottuk meg, mely továbbra is helyet biztosít a város egyik háziorvosi rendelőjének, ezzel szolgálva az adott praxisba tartozó betegek ellátását, másrészről a más épületekben működő védőnői körzeteket vontuk össze, mivel így egy hatékonyabb védőnői tanácsadó szolgálja a város lakosságát, a védőnők pedig ebben a közös létesítményben jobban tudják végezni megelőző és egészségfejlesztő tevékenységeiket. |
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22. |
||
NORDA Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Közhasznú Nonprofit Kft.
3525 Miskolc, Széchenyi u. 107. |
Szociális alapszolgáltatás
- Részletek
A megvalósítás helyszíne: | 3390 Füzesabony, Ifjúság út 17. | |
A projekt megvalósítás kezdete: | 2012.11.01 | |
A kivitelezés befejezése: |
2014.05.30. | |
A projekt összköltsége: | 83 500 470 Ft | |
A támogatás összege és mértéke: | 79 325 446 Ft, 95% | |
Projekt rövid összefoglalója: Az Önkormányzat megszüntette azt, hogy a szociális alapszolgáltatásokat biztosító helyiségek és az ellátásokban dolgozók irodái "maradékelven" a város különböző pontjain található önkormányzati tulajdonú épületekben helyezkedtek el, ezért egy alapszolgáltatási központot alakított ki a Város központjában, mikrotérségi intézmény új telephelyeként, ahová minden általa működtetett szolgáltatást integrált és ahol biztosítja a demens személyek nappali ellátását is, mint új szolgáltatást. |
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22. |
||
NORDA Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Közhasznú Nonprofit Kft.
3525 Miskolc, Széchenyi u. 107. |
Sajtóközlemények

SAJTÓKÖZLEMÉNY
ÉMOP-4.2.1/A-11-2012-0015
Szociális alapszolgáltatási központ kialakítása Füzesabonyban
2013.05.25.
Ezenfelül még két képzést tervezünk:
• Stressz- és konfliktusmenedzsment
• Változásmenedzselés, protokoll a szociális munkában
Mindkét képzésben 11 fő vesz részt.
Bővebb információ: Füzesabony Városi Önkormányzat 3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. E-mail: Weboldal: www.fuzesabony.hu |
![]() |

SAJTÓKÖZLEMÉNY
ÉMOP-4.2.1/A-11-2012-0015
Szociális alapszolgáltatási központ kialakítása Füzesabonyban
2014.05.28.
Ezenfelül még két képzés valósult meg:
• Stressz- és konfliktusmenedzsment
• Változásmenedzselés, protokoll a szociális munkában
Mindkét képzésben 11 fő vett részt.
A munkálatokat a közbeszerzési eljárás során nyertes Juhász 99 Villanyszerelési és Építőipari Kft. végezte.
Bővebb információ: Füzesabony Városi Önkormányzat 3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. E-mail: Weboldal: www.fuzesabony.hu |
![]() |
IKT technológia bevezetése
- Részletek
A projekt megvalósítás kezdete: | 2011.04.01. | |
A projekt megvalósítás tervezett befejezése: |
2011.08.30. | |
A projekt összköltsége: | 23 380 700 Ft | |
A támogatás összege és mértéke: | 23 380 700 Ft, 100% |
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22. |
||
ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
1134 Budapest, Váci út 45. „C” épület |
Alapszintű járóbeteg szakellátás feltételeinek biztosítása a füzesabonyi Egészségügyi Központban
- Részletek
A megvalósítás helyszíne: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 36-40. |
A projekt megvalósítás kezdete: | 2009.10.01. |
A projekt megvalósítás tervezett befejezése: |
2011.07.31. |
A projekt összköltsége: | 288 862 670 Ft |
A támogatás összege és mértéke: | 259 976 402 Ft, 90% |
Projekt rövid összefoglalója:
Füzesabony Város Önkormányzat projektjének célja a járóbeteg szakellátás alap- (R2) szintre történő fejlesztése, az alapszintű járóbeteg szakellátás minőségi és mennyiségi feltételeinek megteremtésével a füzesabonyi Egészségügyi Központban. A cél elérésének érdekében a projekt keretein belül épület átalakítás, eszközbeszerzés és egészségügyi szolgáltatásbővülés valósul meg. A fejlesztés által a Központ alkalmassá válik a kistérség egészségügyi ellátási igényeinek kielégítésére. |
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22. |
||
VÁTI Magyar Regionális Fejlesztési és Urbanisztikai Nonprofit Kft. (VÁTI Nonprofit Kft.) 1016 Budapest, Gellérthegy u. 30-32. |
Szervezetfejlesztés
- Részletek
A megvalósítás helyszíne: | 3390 Füzesabony, Rákóczi út 48. |
A projekt megvalósítás kezdete: | 2009.06.15. |
A projekt megvalósítás tervezett befejezése: |
2010.12.15. |
A projekt összköltsége: | 21 657 975 Ft |
A támogatás összege és mértéke: | 19 925 337 Ft, 92% |
Projekt rövid összefoglalója:
Célunk a hivatal működési hatékonyságának javításával a nyújtott szolgáltatások állampolgár-központúságának növelése, az önkormányzati fejlesztések fenntarthatósági feltételeinek javítása és az erőforrás-felhasználás optimalizálásával, valamint intézményfenntartóként a jó gazda szemlélet meghonosítása a költséghatékony működés érdekében. A projekt radikális változást ígér a szolgáltatási minőség, a döntési folyamatok, az ügyfélközpontúság, a költségvetési tervezés és a partnerség területén. |
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22. |
||
VÁTI Magyar Regionális Fejlesztési és Urbanisztikai Nonprofit Kft. (VÁTI Nonprofit Kft.) 1016 Budapest, Gellérthegy u. 30-32. |
2010. november 08.
2010. november 10.
2010. november 15.
2010. november 16.
2010. november 18.
Füzesabony Város Önkormányzat Képviselő-testületének 2010. október 27-i nyilvános ülésén hozott határozata:
80/2010.(X.27.) Képviselő-testületi határozat
Füzesabony Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Füzesabony Város Önkormányzata 3/1991.(III.26) rendeletének (SZMSZ) 2. sz. függelékét Füzesabony Város Polgármesteri Hivatal Ügyrendjét (továbbiakban: Ügyrend) az alábbiak szerint módosítja, illetve kiegészíti:
I. A szervezeti átalakítás vonatkozásában:
Az Ügyrend II. fejezete a következők szerint módosul:
„II. fejezet
A Hivatal szervezeti felépítése
A Hivatal szervezetének a vezetője a jegyző. A Hivatal a szükséges munkamegosztás céljából az alábbi szervezeti egységekre tagozódik:
/1/ Szervezési és Humán Iroda, amelyet az aljegyző vezet
Az iroda az alábbiak szerint tagozódik:
a) Szervezési Csoport
b) Szociális Csoport
c) Közművelődési és Oktatási Csoport
/2/ Jogi és Igazgatási Iroda
Az iroda az alábbiak szerint tagozódik:
a) Jogi és Igazgatási Csoport
b) Építéshatósági Csoport
/3/ Gazdálkodási Iroda
Az iroda az alábbiak szerint tagozódik:
a) Költségvetési és Ellátási Csoport
b) Könyvelési Csoport
c) Adócsoport
/4/ Városfejlesztési Iroda
/5/ Gyámhivatal
Gyámhivatalon belül működnek a hivatásos gondnokok.
/6/ Okmányiroda”
IV. Fejezet
A testületi döntések elkészítése és végrehajtása. A bizottságok és a közreműködő irodák megjelölése az alábbiak szerint módosul:
- Ügyrendi Bizottság (Szervezési és Humán Iroda, Jogi és Igazgatási Iroda)
- Pénzügyi és Városfejlesztési Bizottság (Gazdálkodási és Városfejlesztési Iroda)
- Oktatási Kulturális és Sport Bizottság (Szervezési és Humán Iroda)
- Szociális és Egészségügyi Bizottság (Szervezési és Humán Iroda)
V./B
A belső szervezeti egységek feladatköre
Az Ügyrend V/B fejezet 1. d) pontja az alábbi szerint módosul:
d) a Képviselő-testület Ügyrendi Bizottság, Oktatási Kulturális és Sport Bizottság, Szociális és Egészségügyi Bizottság munkájának előkészítését, szervezését, döntéseinek formába öntéséért és kihirdetéséért felelős
„f) az ügyfélszolgálati feladatokat.”
Az Ügyrend V/B. fejezet 2. pont az alábbi m, n alpontokkal egészül ki:
„m) a körzetközponti elsőfokú építésügyi hatósági feladatokat,”.
„n) a közterület-foglalási és használati feladatokat.”
Az Ügyrend V/B. fejezet 4. pontja a következők szerint módosul:
„/4/ Városfejlesztési Iroda
Ellátja:
a) az útépítési, útfelügyeleti, közlekedési, vízvédelmi, tűzvédelmi, környezetvédelmi, földügyi feladatokat,
b) az önkormányzati törzsvagyon működésével és igazgatásával kapcsolatos feladatokat /önkormányzati ingatlanfejlesztés, ingatlanhasznosítás, értékesítés, gyarapítás/,
c) az Európai Uniós és egyéb pályázatok elkészítésében, végrehajtásában való közreműködést.”
VI./C fejezet
Az Ügyrend VI/C fejezet ötödik francia bekezdése az alábbiak szerint módosul:
„- Városfejlesztési Irodavezető, településfejlesztési szakmérnök
II. A szervezeti folyamatok fejlesztése vonatkozásában:
Az Ügyrend III. fejezet 2. pont ötödik francia bekezdése (Meghatározza a feladatok végrehajtásának idejét, módját, ütemét) a következő szövegrésszel egészül ki:
„Ennek keretében kinevezi a projektek vezetőit és tagjait.”
Az Ügyrend III. fejezet 3. pont utolsó francia bekezdése (Szükség szerint együttműködnek a társ szervezeti egységek vezetőivel) a következő szövegrésszel egészül ki:
„Ennek keretében gondoskodnak a projektek végrehajtásáról a szervezeti egységet érintő projektrészek tekintetében. Segítik és támogatják a szervezeti egységtől kinevezett projektvezetők és projekttagok munkáját.”
Az Ügyrend VI/A. fejezete a következő szövegrésszel egészül ki:
„- A jegyző által kinevezett projektvezetők a projekttagoknak a projektet érintő feladatok tekintetében utasítást adhatnak, annak végrehajtásáról információt kérhetnek, a projekttag szervezeti egység vezetőjének egyidejű tájékoztatása mellett.”
Határidő: | 2010. november 1. |
V/B. fejezet f./ pontja esetében: 2010. december 31. | |
Felelős: | Gulyás László polgármester |
Dr. Kovács Csaba jegyző |
Kapcsolódó anyagok:





Füzesabony Város Polgármesteri Hivatala sikeresen pályázott az ÁROP 2007-1-A-2/A program keretében a "Füzesabony Város Polgármesteri Hivatalának szervezetfejlesztése" tárgyú projekt megvalósítására, majd 2009.07.09-én szerződést kötött a projekt kivitelezésére a BidCon Kft-vel. A projekt jelenleg a záró szakaszban van.
A BidCon Kft. a szervezeti struktúra és folyamatok feltérképezését követően a Polgármesteri Hivatal részére előzetes javaslatot tett azon folyamatok korszerűsítésére, amelyek a felmérés alapján véleménye szerint a lehető legnagyobb mértékben járulhatnak hozzá a Hivatal működésének hatékonyabbá tételéhez.
Az előzetes javaslat a következőkre irányult:
1. a költségvetési tervezési folyamat optimalizálása;
2. a Képviselő-testületi határozatok és döntések meghozatalát támogató folyamat optimalizálása - az előterjesztések előkészítésétől a határozat végrehajtásáig;
3. a nem hatósági típusú, több részleget érintő, illetve projekt jellegű feladatok ellátásához kapcsolódó folyamatok optimalizálása.
Az előzetes javaslat egyeztetése során a Hivatal vezetése egységesen támogatta a fenti fejlesztési területeket. A BidCon Kft javaslata a Képviselő-testületi határozat-hozatal támogatásával kapcsolatban és a projekt jellegű feladatok ellátásához kapcsolódó folyamatok optimalizálására fogalmaz meg javaslatokat, melynek megvalósítása már 2009-ben elindult, jelenleg pedig záró szakaszban van.
Javaslat a szervezeti átalakításra:
- Új szervezeti egységként javasoljuk kialakítani a Városfejlesztési Irodát, amelynek tevékenysége magában foglal minden, a városfejlesztéshez, beruházásokhoz, és az ezekkel összefüggő beszerzésekhez kapcsolódó funkciót - a pályázatok, a közbeszerzések lebonyolításának koordinálását, projektkoordinációt és adminisztrációt stb. Az irodában a következő pozíciókat javasoljuk létrehozni: 1 fő irodavezető (betöltendő státuszként), a jelenleg a Műszaki Iroda műszaki csoportján dolgozó 2 fő ügyintéző és 1 fő ügykezelő, és 1 fő a Gazdálkodási Irodáról, aki a projektek koordinálásért, elszámolásáért felelős;
- A Műszaki Iroda megszüntetését javasoljuk a következők szerint: az Iroda építéshatósági csoportját javasoljuk a Jogi és Igazgatási Irodához áthelyezni, mivel így a hatósági feladatok jobban áttekinthetőek lesznek, azok szakmai irányítása egységessé válik, az egyéb feladatokat ellátó 3 főt - a műszaki csoport munkatársait - pedig javasoljuk az újonnan létrehozott Városfejlesztési Irodához áthelyezni;
- A Gyámhivatal működését, szervezetét javaslatunk nem érinti, mivel ez projektjellegű feladatokat egyáltalán nem végez, működése a jelenlegi formában megfelelő;
- Az Okmányiroda működését, szervezetét javaslatunk nem érinti, mivel ez projektjellegű feladatokat egyáltalán nem végez, működése a jelenlegi formában megfelelő.
- A Gazdálkodási Iroda jelenleg külön csoportként működő két részlegét, a Költségvetési és az Ellátási csoportot javasoljuk összevonni közös név alatt: Költségvetési és Ellátási Csoportként. Az Iroda szervezetét javaslatunk ezen túlmenően annyiban érinti, hogy az itt működő, kifejezetten projekthez kapcsolódó tevékenységet (pályázati koordináció, elszámolások) végző szerepkört javasoljuk a fent ismertetett Városfejlesztési Irodához áthelyezni, az egységes szakmai felügyelet érdekében.
- A Jogi és Igazgatási Irodán a jogi és igazgatási csoport mellett - a Műszaki Irodától történő áthelyezéssel (ld. fent) - javasoljuk létrehozni az építéshatósági csoportot;
- A Jogi és Igazgatási Irodán működő ügyfélszolgálati munkakört javasoljuk megszüntetni, és az ügyfélszolgálati feladatokat a Szervezési és Humán Iroda szociális csoportjának feladatkörébe utalni. Mivel a Polgármesteri Hivatal egyes szervezeti egységei közötti, illetve a külső partnerekkel történő kapcsolattartással kapcsolatban több negatív visszajelzéssel is találkoztunk a felmérések során, ezért a Szervezési és Humán Irodán ezen túlmenően javasoljuk egy kommunikációs referens munkakör létrehozását, aki a külső szervezetekkel való hatékony kommunikációért, és a belső intézménystruktúrával való kapcsolattartásért felel. Ez a munkakör tehát alkalmas lehet a kommunikációs feladatok ellátására, illetve kapcsolódhat hozzá bizonyos, az iroda sajátosságait érintő feladat, pl. közművelődéssel kapcsolatos feladatkör, vagy a pályázatok kapcsán vállalt esélyegyenlőségi feladatkör megvalósítása;
A dokumentumban javasolt és részletezett folyamatoptimalizálási elképzelések megvalósítása elsősorban a projekt-jellegű feladatokhoz kapcsolódó szervezeti átalakítások előkészítése és bevezetése során okoz többletfeladatokat a Hivatal szervezete számára.
Infrastrukturális, illetve anyagi oldalról a szervezeti átalakítás jelentős ráfordítást nem igényel. A sikeres bevezetést követően a fentiekben már említett hatékonyságot érintő előnyök várhatók a szervezeti átalakítás eredményeképpen, vagyis:
- az egymástól szervezetileg elkülönített hatósági és projektjellegű feladatok hatékonyabban lesznek felügyelhetők,
- a folyamatok egymástól jól elhatárolva, átláthatóan fognak működni,
- az egységes irányítás révén a korábban több szervezeti egység alatt futó, ám egymásra épülő, összefüggő feladatok kevesebb kockázattal, hibalehetőséggel, sikeresebben lesznek megvalósíthatók.
A projekt 5 éves fenntarthatósági követelménnyel jár.
A projekttel összhangban az alábbi álláshelyek kerültek meghirdetésre, majd betöltésre 285 pályázó közül:
1. Jogi és Igazgatási Irodavezető - Dr.Poczok Szabolcs. Legmagasabb iskolai végzettsége: Jogász. Miskolci Egyetem Állam és jogtudományi Kar 2008-ban végezte. Szakmai tapasztalat: 2009.01.01-től jelenleg is a Füzesabonyi Polgármesteri Hivatalban dolgozik, igazgatási ügyintéző, majd 2010. március 01-től megbízott jogi és igazgatási irodavezető munkakörben.
2. Városfejlesztési Irodavezető - Mann Roland. Legmagasabb iskolai végzettsége: Geográfus. Debreceni Egyetem Természettudományi Kar, Terület és településfejlesztő szakirány 2003-ban végzett Szakmai tapasztalat: 2003. szeptember 01-től - 2005.10.02-ig Füzesabonyi Kistérségi Területfejlesztési Társulás Füzesabony, 2005. október 03-tól Füzesabonyi Polgármesteri Hivatal műszaki iroda ügyintézője, 2010. július 01-től megbízott irodavezető.
3. Gyámügyi ügyintéző - dr. Borbély Nóra Mária. Legmagasabb iskolai végzettsége: Jogász. Miskolci Egyetem Állam és jogtudományi Kar 2010-ben végezte el cum laude minősítéssel. Az egyetemen rendezett közigazgatási jogi versenyt megnyerte. Szakdolgozat témája a helyi önkormányzatok gazdálkodásának a problémái volt. Szakmai tapasztalat: 2008. augusztus 25-től Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Önkormányzat Szervezési és Jogi Főosztályán, majd a Miskolci Városi Bíróságon töltötte szakmai gyakorlatát.
4. Jogi és Igazgatási ügyintéző - dr. Tomori Róbert. Legmagasabb iskolai végzettsége: Jogász. Szegedi Tudományegyetem Állam és Jogtudományi Kar, Sárospataki Református Teológiai Akadémia. Oklevelek minősítése: cum laude. Szakmai tapasztalat: 2008. Dr. Pajtók Gábor Ügyvédi Irodánál volt gyakornok, majd 2009-ben az Egri Városi Ügyészségen töltötte gyakornoki idejét. 2008. július 12-től az Egervölgyi Református Egyházmegye Esperesi Hivatalánál dolgozott 2010. augusztus 31-ig.
5. Egyéb ügyintéző - Fazekas Béla. Legmagasabb iskolai végzettsége: Humánszervező. Pécsi Tudományegyetem Humán szervező szak. Szakmai tapasztalat: Királyegyháza Körjegyzőség 2009. május 01. szociális és igazgatási ügyintéző, 2009.júniustól 2010-ig Polgármesteri Hivatal Okmányirodai feladatok.
6. Pénzügyi ügyintéző - Bényeiné Gombos Rita. Legmagasabb iskolai végzettsége: pénzügyi ügyintéző adó- és illeték szakon. Mérlegképes könyvelő államháztartási szakon, jelenleg az Eszterházy Károly Főiskola Gazdálkodás és menedzsment szakos 2. éves hallgatója. Szakmai tapasztalat. 1999-2008 között IKR Zrt-nél pénzügyi ügyintéző munkakörben dolgozott, 2008. január 15-től a Füzesabonyi Kistérség Többcélú Társulásának Munkaszervezeténél gazdasági vezető.
7. Városfejlesztési ügyintéző - Szűcs Norbert. Legmagasabb iskolai végzettsége: Miskolci Egyetem Terület- és településfejlesztési menedzsment szakirány / terület és településfejlesztő szakértő. Szent István Egyetem Mezőgazdasági és Környezettudományi kar / agrármérnök. Szakmai tapasztalat: 2006. február 1-től Füzesabonyi Kistérség Többcélú Társulásánál Vidékfejlesztési menedzsment munkakörben dolgozott.